• Irene Mårdalen

Har du egen Facebook-plan?


Har du en egen plan for hva dere skal poste på Facebook - og når dere skal gjøre det? Eller bruker du stort sett innfallsmetoden? Jeg anbefaler det første!

En egen plan for hva dere skal poste når, har mange fordeler:

1. Sjansen for at du legger ut noe, er stor. Med en plan er det ikke like stor risiko for at du glemmer det

2. Du blir tydeligere i kommunikasjonen din

3. Postene er gjennomtenkt og budskapet tilpasset det du gjør

4. Du får flere følgere og kommentarer, fordi du legger ut på riktig tidspunkt og med riktig budskap

5. Du gjør Facebook til en del av ditt markedsføringsverktøy

Men hva skal så planen inneholde - tenker du kanskje?

Det finnes en rekke varianter, selvsagt. Det viktigste er at du lager en plan du kan leve med og som gjør at hverdagen din blir enklere.

Vær konkret. Og gjerne også detaljert. Da blir det lettere for deg å produsere.

Her er forslag til én plan/kalender for en uke for deg som driver regnskapsbyrå: (planen kan enkelt overføres til andre bransjer, for eksempel en klesbutikk, et advokatbyrå eller legekontor).

Lykke til!

#sosialemedier #digitalemedier #råd #kommunikasjon

0 visninger
Telefon 468 00 763
epost: post@charliemedia.no
  • Telefon
  • email_logo_edited
  • w-facebook
  • White Instagram Icon

© 2019 by Charlie Media.