• Irene Mårdalen - owner Charlie Media

Strever dere med å ha nok - og godt - innhold?


Sliter du og din organisasjon med å produsere - og publisere - solid, troverdig innhold av høy kvalitet i det tempoet digitale medier krever?

Vi opplever at mange - ja, kanskje de fleste - kommunikasjons- og markedsavdelinger er på etterskudd når det gjelder innholdsproduksjon.

Ikke rart - med tanke på alle flatene vi skal dekke. Facebook har nye algoritmer, som krever jevnlig publisering og stiller høye krav til innhold. Det samme gjør Instagram, LinkedIn og Twitter.

Algortimer krever godt innhold

Googles algoritmer er også skrudd sammen slik at godt innhold premieres - og dårlig straffes. I tillegg straffes du hvis innholdet er utdatert - eller verre - kopiert.

Endringer til digitale enheter - fremfor print og papir - har gitt store og uante muligheter for salg og markedsføring. Samtidig har det gitt giga-utfordringer for innholdsproduksjon.

Kaster du bort penger på annonsering?

Før kunne du skrive en halvgod sak og komme unna med det. Det holder ikke lenger. Nå kreves det mer enn null skrivefeil for å nå opp i jungelen av digital informasjon, og det er liten vits i å bruke penger på Adwords-kampanjer eller Facebookannonser, hvis nettsidene dine ikke leverer topp kvalitet.

Det fører samtidig til et enormt press på allerede belastede kommunikasjons- og markedsføringsmedarbeidere. Ja, også selgere og prosjektledere.

De fleste har fra før oppgaver som skal løses. Innholdsproduksjon kommer på toppen av vanlig drift. Det kan lett bli for mye.

Verdifulle ekstra hender

Vi - i Charlie Media - opplever å være nyttige og verdifulle ekstra hender i organisasjoner som vil ha meningsfullt innhold i sine kanaler.

Vi jobber tett sammen med selgere, kommunikasjonsmedarbeidere og markedsførere - og selvsagt ledelsen - for at artikler, bilder og video skal stå i stil til det bedriften leverer.

Vi snakker med kunder og samarbeidspartnere og får frem de gode historiene som ligger i og utenfor veggene, knyttet til din bedrift.

Jobber med analytikere

I tillegg jobber vi tett sammen med analytikere - og eventuelle designere og webutivklere - for at innholdsmarkedsføringen skal bli så god som overhodet mulig.

For mange organisasjoner er det langt rimeligere - og mer fleksibelt - å leie tjenester vi leverer enn å ansette journalister. Vår erfaring er utvilsomt at våre oppdragsgivere får valuta for pengene de bruker på oss. Det er da også vårt motto. Din bedrift skal tjene penger på det vi gjør. Ikke tape.

Er du usikker på hva du får med oss på laget? Nedenfor får du en liten oversikt

1. Erfarne journalister 2. Evne til å formidle bedriftens DNA 3. Kunnskap om å bruke nøkkelord og optimalisere for søkemotorer (SEO) 4. Redigeringskunnskap 5. Design- og layout-kunnskap 6. Kunnskap om ulike publiseringsløsninger

#innholdsmarkedsføring #innholdsproduksjon #innholdsosialemedier

9 visninger
Telefon 468 00 763
epost: post@charliemedia.no
  • Telefon
  • email_logo_edited
  • w-facebook
  • White Instagram Icon

© 2019 by Charlie Media.