Siste innlegg

Tenk at noe så usexy som en piksel kan være til så stor nytte....


En Facebook-piksel? Hva i himmelens navn er det? Og er det noe jeg trenger? Yepp! Det vil jeg påstå du bør ha, hvis du vil bedriften din vel.

Jeg håper du henger med helt til slutt i blogginnlegget mitt. Forstår godt at det er fristende å ramle av, hvis du er null, niks nada interessert i Facebook og tekniske greier.

Men kanskje du er interessert i å øke salget for bedriften din? Kanskje du er interessert i at flere skal oppdage dere? Og kanskje du er interessert i å vite om din digitale markedsføring virker?

Da bør du bli med videre....

En Facebook-piksel kan nemlig hjelpe deg med å se hvordan kundene dine beveger seg mellom enheter før de konverterer - det betyr før de kjøper eller tar kontakt.

I tillegg sørger pikselen for at annonsene dine blir sett av dem som mest sannsynlig vil gjøre det du ønsker, altså de som er interessert i det du selger og leverer. På toppen av det hele kan du - ved hjelp av Facebook-piksel - få en publikumskare på nettsiden din som du senere kan følge opp, den finner også personer som ligner på dine kunder og den bidrar til at dine kunder får relevante annonser til riktig tid på sin Facebook.

Du får også tilgang til det som kalles Publikumsinnsikt. Takket være den, kan du få innsikt om personene som besøker nettstedet ditt.

Og for ordens skyld: En Facebook-piksel er en bit med såkalt HTML-kode. Den plasserer du på nettstedet ditt, og slik kan du måle, optimere og bygge publikum for annonsekampanjene dine.

Ønsker du å vite mer? Da kan du enten se mer hos OSS eller gå på Facebook-business

Du kan selvsagt også ringe oss 977 99 603 Eller sende mail: Post@charliemedia.no

Ha en flott dag!

Mvh Irene Mårdalen

Kommunikasjonsrådgiver

Kontakt oss
Arkiv
Søk etter tags
Følg oss
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
Telefon 468 00 763
epost: post@charliemedia.no
  • Telefon
  • email_logo_edited
  • w-facebook
  • White Instagram Icon

© 2019 by Charlie Media.