Siste innlegg

Usikker på Digital markedsføring?

Det er lett å gå seg vill når du manøvrerer innenfor digital markedsføring. Kanskje får du hjelp i dagens blogg!

Digital markedsføring - eller digital markedskommunikasjon - har eksplodert. Som entrepreneur - markedsansvarlig - administrerende direktør eller kommunikasjonsrådgiver - kan du fråtse i plattformer hvor du kan spre ditt budskap.

Sosiale medier må ta størstedelen av ansvaret. Facebook, Twitter, Linkedin, Instagram og en haug med andre nettsamfunn har endret våre medievaner. Det gir deg uante og nye muligheter.

Men det er lett å bli frustrert i jakten på den beste kanalen for deg og det du selger - enten det er tjenester eller produkter. I tillegg skal budskapet selvsagt være optimalt. Og du skal vite hvordan du når akkurat de du vil nå.

Så hvilken plattform skal du velge? Skal du annonsere på en nettside? Skal du annonsere på Facebook? Blogg? Linkedin? Twitter? Adwords-kampanje?

Og hva annet kan være klokt?

Skal du blogge selv - og hvorfor? Fungerer E-poster lenger? Hva bør du gjøre på egen nettside? Og er det bare bedriften din du skal tenke på - eller har også ditt - og dine ansattes - personlige brand betydning?

Jeg er ikke i tvil; det beste du gjør i dagens jungel av digitale muligheter er å lage en plan, følge den, måle effekten og justere skuta underveis.

Derfor er min anbefaling:

Sats på digital markedsføring

Men før du gjør det:

Sørg for følgende

  • Ha en nettside som er funksjonell - hvor gjestene dine lett finner frem

  • Søkeoptimaliser nettsiden

  • Blogg

  • Lag landingsider

  • Brush opp egne profiler på sosiale medier

  • Lag strategier og planer. Sørg for at de blir utført

  • Mål effekten og juster underveis

  • Vær beredt på å gjøre feil

Lykke til!

Kontakt oss
Arkiv
Søk etter tags
Følg oss
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
Telefon 468 00 763
epost: post@charliemedia.no
  • Telefon
  • email_logo_edited
  • w-facebook
  • White Instagram Icon

© 2019 by Charlie Media.