Siste innlegg

Se hvordan du kan få effekt av nyhetsbrev


De gode historiene selger – også i nyhetsbrev. Her får du tips til hva du kan fylle nyhetsbrevene dine med for at de skal bli lest.

E-postmarkedsføring er en av de mest effektive markedsføringskanalene dine, hvis du bruker kanalen klokt.

Du når direkte i postkassa til den som har sagt seg villig til å motta nyhetsbrev fra deg. Og de som sier ja til det, er som hovedregel de som er interessert i det du driver med.

Tall viser at vi er svært restriktive med hvem vi vil motta nyhetsbrev fra, og at vi kun sier ja til de vi mener vi har nytte av.

Unngå salgsfokus

Derfor er det viktig at du fyller nyhetsbrevene dine med langt mer enn artikler som fokuserer på salg.

Salsgrettede e-poster har sine begrensninger. Mottakerne har en tendens til å bli lei dem – og du vil neppe oppnå de resultatene du håper på.

Vis suksesshistorier

Det er langt klokere å tenke langsiktig, når du fyller brevene dine med innhold. Suksesshistorier fra kundene dine, skaper nysgjerrighet hos leserne.

Kanskje kjenner de seg igjen i historien og relaterer seg til det du skriver. Kanskje fører det til at den du henvender deg til, velger å kjøpe av akkurat deg.

Henvis til eksperter

Intervjuer med eksperter og debattartikler som handler om temaer relatert til din virksomhet, har også vist seg å ha god effekt. Leserne vil oppfatte deg som en som følger med og har oversikt og kunnskap om det du driver med.

Passer det din organisasjon?

Er du usikker på om e-postmarkedsføring passer for deg og din organisasjon?

I utgangspunktet passer nyhetsbrev for alle. Både kommersielle og ikke-kommersielle organisasjoner.

Men igjen; det avhenger av innholdet. Og det har du vel på stell?

Kort fortalt om innhold til nyhetsbrev

  • Skriv gode artikler

  • Vis suksesshistorier

  • Skriv intervjuer med eksperter

  • Sats på høykvalitetsbilder og eventuelt videoer

Kontakt oss
Arkiv
Søk etter tags
Følg oss
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
Telefon 468 00 763
epost: post@charliemedia.no
  • Telefon
  • email_logo_edited
  • w-facebook
  • White Instagram Icon

© 2019 by Charlie Media.